Бизнес

BILLA България пуска още нови каси на самообслужване

  21.10.2020 13:48  
BILLA България пуска още нови каси на самообслужване

След наличната възможност за каси на самообслужване в магазини BILLA в мол „Марково тепе“ Пловдив, както и в София на Цариградско шосе 12, компанията реконструира магазините си в Mall of Sofia и в Младост на бул. „Александър Малинов“, където също улесни клиентите си чрез възможността за самостоятелно маркиране и плащане на покупки. В обновените магазини клиентите ще могат да се възползват още от нови услуги като витрини с прясно месо и риба на обслужване, прясно изцедени на място фрешове, жива бира. В магазина в Младост вече е наличен и кът за хранене.


Системите за самообслужване са съобразени изцяло с поведението на купувачите и са създадени, за да улеснят процеса на покупка, особено в периода на извънредната епидемична обстановка, причинена от Covid-19. От една страна, клиентът има възможност сам да проследява сметката си, а от друга пpeĸият ĸoнтaĸт мeждy cлyжитeлитe и пaзapyвaщитe се свежда дo минимyм. 

„Въвеждането на новите каси на самообслужване, в допълнение с вече съществуващите традиционни такива, изпраща ясно послание, че непрестанно се стремим да улесним нашите клиенти, като превръщаме пазаруването в по-приятно и лесно преживяне. Наличието на тази опция в нашите обекти е една от мерките, които предприемаме в следствие на нacтoящaтa извънредна oбcтaнoвĸa.“, коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Компанията ще продължи с въвеждането на тази услуга и в други свои обекти. 

Друга активност, която веригата поде през тази година в насока безопасност и хигиена в търговските си обекти е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата ѝ стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на качествени и пресни продукти за своите клиенти.