Бизнес

Катерина Шопова е HR мениджър на годината

  08.02.2021 15:23  
Катерина Шопова е HR мениджър на годината

Катерина Шопова, HR директор в Лидл България, бе избрана за HR мениджър на годината по време на тазгодишните награди на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ).

Наградата е признание за професионалистите, показали през настоящата година изключителни лидерски качества и професионализъм. Катерина Шопова бе избрана за тазгодишния носител на отличието след оспорвана конкуренция с представители от още 8 компании.

Много съм щастлива за това признание, защото идва в много необичайна и уникална година – тя ще бъде запомнена от всички нас в гилдията като изключително интересна. На първо място бих искала да посветя тази награда на HR екипа на Lidl – това са изключително сърцати хора, които с много енергия, плам и сърце правят това, което правят всеки ден. Именно това помогна и за резултатите, и за устойчивата визия, и в крайна сметка за всичко, което успяхме да направим за хората в организацията. Тук искам да отбележа голямата подкрепа на ТОП мениджмънта в Лидл България, защото HR политиката е споделена. Тя не е призвание само на HR отдела, а трябва да бъде живяна и споделяна от всички мениджъри. А в Lidl срещнах съмишленици, които вярват и в най-смелите идеи, подкрепят това, което може да промени средата за по-добро, и съм много благодарна за тази подкрепа“, коментира Катерина Шопова, HR директор в Лидл България.

От началото на годината това е поредното признание за Лидл България. Компанията получи удостоверението „Препоръчан работодател“ на база високата оценка на своите служители и склонността им да я препоръчват като добър работодател. За втора поредна година веригата заслужи и престижния сертификат ТОП Работодател 2021 за България и Европа – още едно признание за нейните добри HR политики. Тазгодишното отличие от TOP Employers Institute е дори още по-значимо, защото отразява как работодателите са преминали през 2020 и доколко са успели да съхранят своите работодателски практики в условия на криза.

Като отговорен работодател, през изминалата година Лидл България фокусира своите усилия върху грижата и безопасността на своите служители. Всички те запазват работните си места и своята финансова сигурност и стабилност. Едновременно с това компанията продължава да наема нови служители и се увеличава като екип. Веригата предприема редица мерки, с които да осигури спокойна и защитена работна среда – предпазни средства, регулярна дезинфекция, плексигласови прегради, материални стимули за служителите от магазините и складовите бази и други.

Лидл България продължава да инвестира и в развитието и обучението на своите служители, като им осигурява достъп до различни платформи за обучение, както и да подкрепя младите кадри – през 2020 провежда първото издание на своята стажантска програма и продължава подкрепата си за дуалното обучение, като изпраща първия випуск ученици в дуална форма на обучение, избрали Lidl за своята практика, и посреща следващите нови попълнения.

По този начин, дори в условия на криза, Лидл България продължава да развива и надгражда своите работодателски практики и да показва на служителите си, че истински ги цени. 

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 105 магазина в 49 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.